VIP Blog

Thursday, 19 April 2012

Alhamdulillah. .follower sudah mencecah 500

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, hari ni aku bukak blog, follower aku telah pon mencecah ke angka 500. X sangke ada follower boleh cecah ke angka tu. Aku nak ucapkan banyak2 terima kasih kepada mereka yang sudi follow aku yang x seberapa ni, hee.


Yang dalam bulatan merah tu la follower ke 500 iaitu blog woofer storm. Memandangkan dah terlajak ke angka 501, aku promote la jugak follower yang ke 501 iaitu blog cik piqot.  Thankz sangat2, jasa semua follower blog aku sangat aku hargai :")

Doakan semoga blog ni terus maju dan berupdate, hehe. Semoga blog ni juga mendapat yang beribu follower *ceh berangan betul aku ni, hehe* apa pon aku bersyukur. 

p/s: terima kasih Allah

33 comments:

  1. wah~ ramainyeee member dia... ehehee
    dah smpai 500 lebih... tahniah mira...ehehee xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, biase je ^^
      ala x lame lg abng shar pon same. .hehe
      thankz ye :)

      Delete
  2. Replies
    1. haha, ape yg untung? hee
      thankz fiqa :)

      Delete
  3. best sngt la dh dpt sampai 500 kan. hope ur bnlog lebih maju lagi lpas ni. hehe, sya on the way pula nak mencecah 500. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin~ semoga awak pon mcm tu. .hee
      thankz ye :)

      Delete
  4. wah.. tahniah...! happy blogging ya.. :)

    ReplyDelete
  5. xsalah berangan.. asalkan jgn angan2 mat jenin.. hehe..

    tahniah ye..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah x jd angan2 mat jenin :)
      thankz kak :D

      Delete
  6. tahniah... hmmm... apalagi.. belanja ah aku makan... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. time kasih uncle jonni ^^
      eh sye budak lg, xde duit. .
      uncle jonni la belanje. .hehe

      Delete
  7. Ciongrats.. Happy blogging tau!! :))

    ReplyDelete
  8. moga blog ni terus maju! ^___^

    ReplyDelete
  9. woohuuu tahniah yangg! :D keep blogging tau!

    ReplyDelete
  10. congrats :) suke laa tu.. hahaha !

    ReplyDelete
  11. tahniah dear :) rajin bw nt makin bertambah ! :)

    ReplyDelete