VIP Blog

Saturday, 10 March 2012

Sahabat Katak Comel

Assalamualaikum

Disaat aku menaip entry ni orang lain sudah lena dibuai mimpi tapi aku masih lagi didepan laptop. Jam dah tunjuk pukul 12 malam tapi aku masih menaip. Kenapa? sebab aku ingin join segmen ni, Segmen : Sahabat Katak Comel. 

#telah dijemput sendiri oleh tuan punye segmen =,=

Klik sini untuk join

Syarat-syarat :
  •  Buat entri bertajuk Sahabat Katak Comel.
  • Letakkan banner segmen yang buruk dekat atas tu dan 'link' kan kepada entri ini.
  • Tag kepada sekurang-kurangnya seorang rakan blogger anda. 
  • Dah siap, komen dekat ruangan komen ya!
  • Tarikh Tamat : 11.59 pm 11 March 2012

Mangsa tag : 

16 comments:

  1. dear apa ni?? sy tak fhm laa ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni dipnggil segmen. .
      lbh kurang utk tmbh kenalan la. .
      klo nk join bole pi kat blog tuan pnye segmen. .hee ^^

      Delete
  2. anda selalu tidur lewat ke?
    aku selalu tido awal.... mlm ni je tak... sbb aku x keje esok... huhhuhu... saat komen ni ditulis... jam 2:24 pagi....

    kehkehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan suke tp susah nk tido awal. .hehe ^^
      eleh uncle jonni, mentang2 x keje, tdo lewat pulak. .
      hahaha :)

      Delete
  3. vroom...vrooom.. singgah dr segmen yg sama..hehe.. jom follow me..

    ReplyDelete
  4. singgan dari segmen katak comel..

    buat kunjugan disini..nice blog..

    jemput2 singgah:

    http://zakirulrahim.blogspot.com/2012/03/sahabat-katak-comel.html

    ReplyDelete