VIP Blog

Thursday, 29 March 2012

anda ditag!!

Assalamualaikum.

Apa khabar semua? harap sihat la ye. Sekarang ni aku jarang buka blog sebab berukband lembab, memang sabar je la. Ok entry kali ni aku nak jawab soalan yang orang tag kat aku #thankz cex ah 

syarat-syarat:
  • x boleh tag orang yang sama
  • pastikan orang yang ditag tahu
  • ceritakan 11 perkara tentang diri anda sendiri
  • jawab soalan yang diberikan kepada anda
  • buat soalan untuk orang yang anda tag


11 perkara tentang diri aku
  1. adik kepada 2 orang kakak dan kakak kepada 6 orang adik *anak bongsu dari 3 beradik sebenarnya yang lain tu semua anak jiran*
  2. seorang yang simple, pendiam dan kadang-kadang agak gila-gila *ha macam mane tu? fikir sendiri, hee*
  3. sangat suka kat budak-budak *hidupku dikelilingi mereka*
  4. suka makan coklat
  5. suka tengok bola dan segala macam sukan yang ade
  6. minat k-pop *Kim Hyun Joong oppa ^^*
  7. peminat filem Harry Potter
  8. sangat fanatik terhadap kartun *gelaran dirumah adalah hantu kartun*
  9. seorang kaki novel *minat karya Siti Rosmizah dan HLOVATE*
  10. minat subjek sejarah dan matematik waktu sekolah dulu
  11. sangat benci dan geli dengan serangga bernama "LIPAS"
 Soalan yang ditanya

1. suka warna apa? 
-peminat warna merah dan hitam 

2. bakat saya ada? 
-bakat ye? errmm, xde rasenya. Menyanyi suara x sedap. Melukis x pandai, tangan kayu. Berlakon lagi la, keras macam batu, hehe 

3. pandangan saya tentang cex ah? 
-seorang yang happy go lucky dan peramah ^^ 

4. nak jumpa cex ah? 
-jumpa cex ah? x nak la, malu <---sila lempang saya, haha. Kalau boleh saya on je, set time, tahun depannya saya sampai, hehe ^^ 

5. perkara memalukan yang pernah terjadi?  
-kena denda buat kerja sekolah kat luar kelas *ramai orang tengok* 

6. cinta pandang pertama saya?  
-soalan maut ni, haha. Saya single dan x pernah alami so x tahu ^^ *akan datang* 

7. pernah mengigau?  
-x pernah mengigau, saya sangat diam bila tidur *perasan* 

8. handphone sekarang? 
-blackberry *ciplak kakak punya, hehe* 

9. nak no telefon?  
-017, ha yang lain cari sendiri :P 

10. perkara boleh buat saya ketawa? 
-Matluthfi dan Running Man *dua-dua ni terbaik* 

11. cinta bagi saya?  
-cinta banyak maksud tapi bagi saya cinta itu indah jika betul pada jalannya dan cinta itu juga boleh buat kita merana kalau kita salah jalan.

Soalan untuk mangsa tag aku
  • nama penuh apa? *nama didalam IC/surat beranak*
  • minat k-pop x? siapa *kalau ada*
  • subjek kegemaran waktu sekolah?
  • tujuan anda berblog?
  • 2 tempat yang ingin dilawati
  • barang yang paling disayangi? kenapa *cite la sikit* 
 Mangsa tag aku : kak fizah, liyana, faizah dan mereka yang baca pon join la ^^ 
 
 p/s: entry paling lama aku buat, xde idea ^^

    9 comments:

    1. hahaha ,, oke dah tahu ,,keh3

      ReplyDelete
    2. hahahah samelahh dgn fiqa yg
      " minat subjek sejarah dan matematik waktu sekolah dulu
      sangat benci dan geli dengan serangga bernama "LIPAS" "
      hahahahahaha

      ReplyDelete
    3. hahah thx tag.... akak jwb at sini je okay syg...
      :P
      nama penuh apa? ->Nurul Hafizah Zakaria

      minat k-pop x? ->minta gilerrrr hahah *saya Minah Kpop* Lee Donghae Dan GDragon :')

      subjek kegemaran waktu sekolah? ->sejarah.geografi dan ekonomi

      tujuan anda berblog?-> sebab nak cari Kawan baru..hukhuk

      2 tempat yang ingin dilawati->Makkah dah Korea

      barang yang paling disayangi?->Gelang sbb Arwah Ibu yang bagi akak...,

      ReplyDelete
    4. wah..thanks kak...!!
      sye dah jwb...*peace*

      http://elfloversteukkie.blogspot.com/2012/03/anda-di-tag.html

      ReplyDelete
    5. wooooooooo... takut lipas...
      kehkehkehkeh

      ReplyDelete
    6. lipas!!!! hehehe.. sangat diam bila tidur betul ke tu? ntah2 berkeruh tak? dah tidur mana nak tahu.. haha.. minat sejarah eh.. bagus2..

      ReplyDelete
    7. sape x gelak tgk running man tu xtau la nk jwb ape.. normal ke x.. hehe

      ReplyDelete
    8. hahaa... hbis rahsia dia.. hee
      sejarah dan hantu kartun terbaik,,, satu lg hantu game ganas2... hehee

      bb tu ciplak tuk saye satu... muahahaa xP

      ReplyDelete
    9. cm ne ciplak bb tu? huhuu
      rajin dia buat tag..heee

      ReplyDelete