VIP Blog

Thursday, 22 March 2012

Aku & Sepanyol

Assamamualaikum

Wah da lama aku x buka belog *2 hari je* da lama x menaip, ada juga dalam seminggu aku x menaip sebab risau punya pasal, hehe. Tapi sekarang aku da ok da, resault pon da keluar *resault aku biasa je, x gempak macam korang :)* 

Ok hari ni aku nak mula merepek, hehe *jangan marah ye* Aku dan Sepanyol, apa kena mengena? aku x ada kena mengena dengan raja spanyol ataupon ada darah dari sana *anak melayu tulen* Sebenarnya nak cerita yang minat atau kesukaan aku banyak terarah kepada spanyol. Antaranya
  •  Tempat yang aku nak pergi selain Makkah adalah Barcelona dan Cordoba, sepanyol *pengaruh tv*
 terpengaruh dengan cerita ni :P
  •  Kelab bola sepak luar yang aku paling minat adalah barcelona *aku layan La Liga, EPL kurang*
  • Dalam World Cup atau EURO, negara aku yang minat adalah sepanyol *minat dari kecik* -kalau Malaysia ada, aku sokong Malaysia
  • Pemain tenis kegemaran aku adalah Rafael Nadal dan dia dari sepanyol *kalau rafa vs fedex, mesti aku bergaduh dengan ayah aku sebab nak pemain kegemaran menang*
 Rafael Nadal aka Rafa :D
  • Ha aku juga tengok F1 dan pemandu F1 kegemaran aku pon datang dari sepanyol iaitu Fernando Alonso
 kalau main game F1 mesti pilih dia :P

Itu sahaja la yang aku nak merepak, hehe. Oh ye, dekat sini x ade pemain bola sebab pemain bola kegemaran aku datang dari Argentina iatu Lionel Messi.

p/s: sedang pening untuk mengisi UPU

6 comments:

  1. lagi minat kimi raikkonen berbanding alonso.. hehe

    ReplyDelete
  2. booooooooo... barcelona.. real madrid la best...
    kehkehkehkehkeh...

    ReplyDelete
  3. wah2..hehe..zaza xpernah tgk cite ni...sbb jrg tgk tv skg..

    ReplyDelete
  4. sepanyol ye..sepang tak minat? hehehe
    barca ye..same ah :)

    ReplyDelete
  5. amboii untunglaaa pakwe hensem haahaha

    ReplyDelete
  6. kenape bila aida baca entry nie blurr erk.. pasal semuanya aida tak tahu. hahaha..

    ReplyDelete