VIP Blog

Tuesday, 7 February 2012

segmen 20 random question

Assalamualaikum.

Aduh ramainye tag aku untuk join contest dan segmen, pening kepala sebab x tahu nak pilih mane, huhu. By the way thankz ye kepada yang sudi tag aku ni. Ok sebagai permulaan bagi aku yang x pernah join contest/segmen *ye ni first time, aku telah memilih untuk join segmen ni, simple je. 

*Thankz kepada Bobo Dawson dan cex ah sebab tag aku untuk segmen ni >.<

 sila ke SINI untuk join

1. Apakah  nama kawan baik anda? 
 -Norsyazwani Bt Omar, Anis Shahira Bt maswydi, Ainil Hafifa Bt Habizon, Adila Najwa Bt Mohd Kamal

 *err, ramai lagi sebenarnye tapi kalau nak disenaraikan sampai esok x sudah, hehe
 
2. Di mana tempat weirdest anda mempunyai tahi lalat? 
-erk? kaki kot, hee
 
3. Siapakah guru yang paling rapat dengan kamu? 
-Mak saya walaupun mak bukan cikgu tapi dialah yang telah mendidik saya dari seorang yang zero sehingga jadi seorang yang bijak pandai berilmu >,<

4. Pernahkah anda nyanyi secara LIVE?
-Menyanyi secara LIVE? *suara macam katak puru ade hati nak menyanyi, hee. Pernah la mase tadika, mase tu suara tengah comel lagi *wekk
 
5. Apakah bahagian badan yang anda suka?
-erm entah la, x pasti tapi saya suka mata saya sebab ade bulu mata yang lentik dan kening yang teratur seperti dicukur *isi bakul angkat sendiri la pulak, hehe 
 
6. Adakah anda suka lebih tandas awan or rumah? 
-dah tentu la rumah sebab free, haha
 
7. Apakah bakat pelik yang anda ada? 
-Bakat pelik? x taw la pulak, xde kot, hee
 
8. Adakah anda mempunyai lesung pipit?
-xde tapi teringin nak ade ^-^
 
9. Apakah perisa kegemaran anda? 
 -Milo
 
10. Pernahkah anda diikat gara-gara degil?
-x pernah kena ikat tapi pernah kena kejar satu taman perumahan, hehe
 
11. Apakah perkara terakhir yang anda pernah tunaikan ? 
-duduk rumah mak cik jadi cikgu anak dia *satu pengorbanan yang agak besar, jauh dari family, huhu
 
12. Adakah anda mempunyai lesen?
-xde tapi akan datang, insya-Allah
 
13. Pernahkah anda terfikir bahawa awan tuh pejal dan boleh duduk?
-pernah sebab tengok cerita Doremon, hee
 
14. adakah anda  keras kepala? 
 -Keras kepala? ade la kadang-kadang :P
 
15.jenis  kasut yang anda suka? 
-Semua jenis kasut yang xde tumit ^^
 
17. Adakah anda pernah ke muzium? 
-Pernah-pernah *dengan bangganye. Mase darjah 4 dulu, trip sekolah, hehe
 
18. binatang paling benci?
-Binatang yang dibenci oleh umat Islam dan lipas *geli, hehe 
 
19. Adakah terdapat satu tempat anda ingin nak pergi?
-ala kenapa satu je? banyak tempat teringin nak pergi ni, hee. Teringin nak pergi Makkah (n_n)
 
20.suka belog nier?
-ermm biasa-biasa je <----- fake
-suka la, belog hang comel dan kemas, x macam belog saya ni, hancur <------ikhlas dari hati 


Mangsa tag ialah


p/s: baru permulaan >.<

7 comments:

  1. wahwahhh. tagged dewi ke.thank you tahu!

    btw gudlark sayang! ^^

    ReplyDelete
  2. hahaha...mcm2...nasib baik ak x d tag..if not hbis jwpn merapu...hahaha

    ReplyDelete
  3. faiz fakhirin : hahaha. . mngkin lps ni giliran anda pula untuk di tag, hee

    ReplyDelete