VIP Blog

Thursday, 9 February 2012

Ingat lagi x?

Assalamulaikum.


Ha ingat x dua orang budak ni? siapa yang suka tengok cerita kung fu cina macam aku ni mesti ingat. Seingat aku ni cerita "Shaolin Popey". Aku suka tengok sebab budak-budak ni, comel dan kelakar terutama budak yang montel tu, mesti gelak x ingat, hehe.

Semalam aku bukak FB dan ade orang post gambar mereka sekarang. ni dia
-
-
-
-
-

Baju hitam tu ensem la >.<

X sangka mereka ni da besar dan lebih tua dari aku sebenarnye, hee. Aku membesar dengan cerita-cerita ni sebab ayah aku peminat filem kung fu *aku jugak ^^, terutama cerita Jet Li, Stephen Chow dan Jackie Chan, hehe


p/s: entry hari ni agak pendek sebab xde idea sangat, hee

#mood menaip : x tentu arah (0-0,)

20 comments:

  1. masa kecik2 dulu selalu jgak tgk movie ni.. rasa macam nak pecah perut gelak.. haha

    ReplyDelete
  2. haha . kita pun minat tengok cerita tu . ingatkan bebudak tu kecil lagi , dah besar rupanya -.-

    ReplyDelete
  3. aisya : mmg pecah perut tngok dorg. .haha

    ReplyDelete
  4. SarjanKeroro : tu la ingtkn bdk lg rpenye da besar da pon. .hee

    ReplyDelete
  5. hahahha... yep... satu kaki kung fu... satu kaki buat lawak...
    dah besar panjang upernya mereka berdua nih...

    huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. heeee, suka jugak xpecially yg smart 2, xsangka sampai besar pown, still hensem meyh :D

    ReplyDelete
  7. hahaha, da besar dah dyerrr, tp time kecik lg comel and funny


    feel free to visit speechless009.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ohh, da besar ye dorg. saya pon minat cite kungfu yg dorg blakon. best :)

    ReplyDelete
  9. mishter izwan : btol2, time kecik lg comel n funny. .hee

    ReplyDelete
  10. cikwahidaidris : kite same la. . dorg mmg best :D

    ReplyDelete
  11. hensem mereka kan bila dah besar? hehehe. dulu suka tgk citer nie. lawak

    ReplyDelete
  12. aida omar : mmg nsem pon kak. .hehe, mmg lawak :D

    ReplyDelete
  13. Sangat ingat. Comel diorang ni! Haritu terfikir jugak apa jadi dengan diorang sekarang. haha

    ReplyDelete
  14. cP~ : mmg comel. .hee, skang da trjwb da :D

    ReplyDelete
  15. minat gile kot diorang ni dulu...haha...teringat lagi, si montel tu memang lawak

    ReplyDelete
  16. jahajahatable : haha, si montel tu mmg lawak :D

    ReplyDelete
  17. mmg klakar kan shaolin popey..yg chubby2 tu lawak kan..dh besar dh ye diorang..ensem plak bile dh besar..;)

    ReplyDelete
  18. mmg klaka wlaupon da tngok bnyk kali tp still gelak lg. .hee
    da besar pon n mmg nsem. .hehe

    ReplyDelete