VIP Blog

Monday, 13 February 2012

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU

Assalamualaikum.

Ha ini adalah kali kedua aku join segmen dan kali pertama join segmen Encik Ben. Bile buka dashboard ramai pulak yang join, erm macam best *memang best pon, hee. Ok segmen ni tutup pukul 10 malam ni, erm tinggal lagi berape jam je ni, so cepat-cepat >,<

 klik sini untuk join

Sekarang terus kepada soalan :

Berikan satu sebab ringkas kenapa kau orang patut baca blog ni
Erm susah betol la nak jawab soalan ni. Soalan SPM pon x susah macam ni. Soalan yang sangat mencabar akal, hehe. Kenapa ye kau orang perlu bace blog ni? *ish aku ni, orang tanye soalan, aku ajukan balik. Opss, i'm sori, hee. Sebenar saya pon x taw kenapa, saya cume nak cakap blog ni biase je, xde yang special or hot macam blog-blog lain. Blog ni hanye bercerita tentang kehidupan saya dan pandangan saya terhadap perkara sekeliling =,=

Berikan satu entri menarik sebagai bukti blog ni menarik 
Ade ke entry blog ni yang menarik? erm. Ok la antara kebanyakkan entry blog ni, entry yang saya rase menarik ialah terapi merawat hati yang sedih dan entry sebelum ni ingat lagi x?

Akhirnye selesai jugak, sekian terima kasih (n_n)

p/s: jom ramai-ramai kite join segmen ni, lagi ramai lagi meriah >.<

52 comments:

  1. dila pon join segmen nih jugak :)

    ReplyDelete
  2. erkk dah tutup pulak segmen nie :) apa2 pun semoga dengan menyertai segmen nie blog nie bertambah pembacanya ^^

    ReplyDelete
  3. singgah dan follow sini..
    jemput singgah yer..jgn malu2


    http://fendy1302.blogspot.com/2012/02/segmen-ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  4. Salam..Hye..Singgah Dari Segmen BEN ASHAARI..Cantik Blog Awak! Harap Singgah Blog Kite Jugak K... Hee

    http://manssmile.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  5. aida omar : alamak! akak terlewat sikit je. .hee, time kasih kak

    ReplyDelete
  6. fendy : time kasih sudi singgah. . nnt saye singgah blik :)

    ReplyDelete
  7. suparman suarez : salam, cantik ke? hee, time kasih sudi singgah. . nnt saye singgah :D

    ReplyDelete
  8. hai salam perkenalan, jom g blog saya pulak =)

    ReplyDelete
  9. Salam dari segmen Abg Ben ni :)
    hihihi singgah sini
    pandang kanan, kiri, atas, bawah dan ikut kamu :)
    jom jenguk2 saya pulak.

    http://zetchixy.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  10. follow segment BA . .
    salam singgah ^^
    singgah blog kite if rajin . .

    http://gadisbengang.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  11. diera tekikushika : salam perkenalan, jom! :)

    ReplyDelete
  12. zaki muhammad : time kasih sudi singgah :)

    ReplyDelete
  13. gadis bengang : ok, saya singgah :)

    ReplyDelete
  14. hi! singgah dari blog abg ben :)
    dari segmen yang sama.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  15. Atototo, fyqa dtg sini yaww. peace ;P

    ReplyDelete
  16. tq syamira. singgah balas ke blog ni & follow juge. lucky no 246. hee. ;)

    farizafairuz.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  17. hee ^^ kite da follow awak . .
    balas balik eak

    ReplyDelete
  18. gadish bengang : time kasih, ok :)

    ReplyDelete
  19. haha.... "ish aku ni, orang tanye soalan, aku ajukan balik" same laa kite...automatik kan...hehe...

    ReplyDelete
  20. singgh cni tambah ilmu =)

    http://anugerahcinta86.blogspot.com/2012/02/segmen-ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  21. salam perkenalan..sggh dr segmen abg ben http://akusijebat.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    dah fllw sini..
    kpd yang lain,sudi2la ke blog sy..:)

    ReplyDelete
  22. morning..^^
    visit here..
    thanx for the visit last night..

    ReplyDelete
  23. Hai, salam perkenalan!
    JEmput singgah ke belog cik Lily!!!
    Dari segmen yang sama~

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan :) tq sudi singgah :D

      Delete
  24. dari segmen yang sama ^_^ ...

    memang menarik....


    http://hatinufid.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  25. Salam perkenalan dari sihatimerahjambu

    -datang singgah dari segmen abg ben
    azhafizah.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam pekenalan. .hee. thankz sudi singgah ^^

      Delete
  26. satu benda yg aku respeck ben sebab die selalu tolong promote blog budak2 baru.. bagus betul...


    my new post1: sudah jupei
    my new post2: iklan acura nsx sempena superbowl
    my new post3: video: tetek bergerak
    my new post4: smartphones kalis air

    ReplyDelete
  27. Saya datang daripada segmen yang sama dengan awak.. Segmen Abang Ben Ashaari.. Follow la blog saya.. Baca pun ok je.. Salam Perkenalan..
    Dah follow awak pun..

    http://kikinsynyster.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan ^^ tq sudi singgah n follow :)

      Delete
  28. hai hai hai. singgah sini dari segmen yg same. salam perkenala.. hehe :)

    #Happy berblogging :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai, thankz sudi singgah. .
      salam perkenalan. .
      apy blogging :)

      Delete
  29. Salam perkenalan :) Myu singgah dari segmen yang sama ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan :) time kasih sudi singgah. .

      Delete