VIP Blog

Saturday, 31 December 2011

2011 --------> 2012

Assalamulaikum.

Sebelum mula, nak tanye faham x maksud tajuk entry ni? kalau ade yang x faham, tajuk entry ni bermaksud 2011 akan bertukar ke 2012. Sekejap je mase berlalukan, kite da dihujung tahun 2011 *tinggal beberape minit je lagi, huhu. Entry kali ni aku nak imbas kembali suka duka aku untuk tahun 2011 *sape yang nak tahu teruskan membace, sape xnak tahu boleh stop membace, hee.

Suka + Gembira
*pergi sekolah jumpe kawan-kawan dan belajar same-same *2012 da x dapat lakukan lagi, huhu.
*tahun kedua satu kelas dengan dia, hehe
*dilantik jadi N. Pengerusi Kelab Pencinta Alam *pertama kali pengang jawatan penting
*satu kumpulan dengan dia di kem
*jamuan kelas dan hari graduasi *best gile
*jalan-jalan dekat Terengganu dan Kedah
*Negeri Sembilan menang Piala Malaysia 
*Malaysia menang pingat emas bola sepak Sukan SEA

Duka + Sedih
*kene marah dengan cikgu sebab x siapkan papan kenyataan kelab *sakit kot telinga kene jerit
*kene kejar dengan anjing waktu balik dari tusyen *x gune punye anjing, die ajak geng kejar aku
*tahun terakhir sekolah *sedihnye
*mase trial exam, paper LK hampir gagal *semangat terus down tapi nasib cikgu banyak tolong. 
*patah hati *sakit kot

Ha tu je la kisah suka duka aku. Ok, azam aku untuk tahun 2012 ialah
  • nak capai azam tahun 2011 yang x capai lagi
  • try to forget him *harap-harap boleh, hehe
  • nak cari kerja *bosan kot dok umah 
 semoga tahun 2012 akan jadi tahun yang mengembirakan :)

"SELAMAT TAHUN BARU 2012"

p/s: sedang belajar bahase korea dengan pak cik google, hehe

2 comments: