VIP Blog

Friday, 9 September 2011

Boy Over Flowers. . love it!!

Assalamualaikum. .

Uish da lama rasenye x update blog, gile rindu!!. Hari ni aku nak cite pasal cite Boy Over Flowers, bg peminat cite korea mesti korang taw cite ni an. Aku rase aku dah ketinggalan jauh pasal cite ni. Yela cite ni da lame kot, aku baru nak tengok, hehe.



Sebelum ni aku just denga je kawan2 aku cite pasal cerita ni, aku try cari n nak tengok tp x jumpe2. Kawan aku siap bagi web tp x boleh bukak. Nak beli CD? memang x ar, mahal kot. Adila cakap CD ni ade la dalam RM100 *gile mahal, boleh beli baju+seluar diesel kot.

Tp akhirnye aku dapat gak tengok cite ni, ade ulangan kat 8TV, hari isnin-khamis 5 petang. Aku baru tengok sikit, seriously cite ni best n pelakon lelaki die pon hensem2, hehe. Hari selasa lepas kebetulan along aku x keje, jadi aku tengok la cite ni gan die. Lepas tu along aku cakap die da tengok cite ni sebab die ade CD cite ni, lol! *Aku da lame cari CD ni rupe2nye ade depan mate, huhu.

Dalam cite ni aku minat Kim Hyun Joong. Die cool gile n paling rilex skali antara kawan2 die. Die pon hensem dan ade ala2 Amirul Hadi sikit *rambut depa same.

Kim Hyun Joong, hensemkan <3

selama ni aku fikir gamba ni gambar jiro wang. .hehe


p/s: minggu ni, minggu depan dan minggu depannya busy sangat gan TRIAL SPM. Oh Tidak!! SPM da nak dekat. Wish me luck (n_n)

No comments:

Post a Comment