VIP Blog

Tuesday, 12 July 2011

PLKN

Assalamualaikum. .


What!! aku dapat pergi PLKN. Sumpah aku tak nak la. Semua orang kata pergi PLKN ni best tapi aku tetap tak mahu sebab aku tak nak berkawad and another else.

Bayangkan aku dapat kat sabah sarawak (jauh tu), tak nak, tak nak. Aku tak sanggup nak berjauhan dengan famili, kalau masuk U takpe la, hehe. Ramai jugak kawan2 aku yg tak dapat pergi tapi nak pergi. Hey korang jom tukar tempat nak?? *macam boleh, huhu.

Aku mengharap dapat result macam ni, ermm sabar je la.
 Aku curi result ni dari kawan aku intan farah, sori ae intan aku curi result ni dari ko. . =)

Sape yang tak check lagi boleh la check dekat http://www.khidmatnegara.gov.my/

p/s: apelah nasib, pintu pagar belakang sekolah dikunci, kena la jalan kaki berbatu-batu jauhnye untuk ke jalan besar. Hari ini takpe la ade cikgu yg nak tumpang, esok luse tulat macam mana?? nak ke cikgu tumpangkan lagi.

No comments:

Post a Comment